• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота школи


НАКАЗ

23.08.2018 р. №80

с. Маринівка

Про початок нового навчального року

та затвердження структури

2018 – 2019 навчального року

Відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту» закладам освіти гарантована організаційна автономія. Згідно листа Департаменту освіти від 17.07.2018 № 063 – 762 «Про структуру 2018 – 2019 н.р.», та листа Департаменту освіти і науки Миколаївської держадміністрації від 16.08.2018 № 3874/02/01/ - 01.16 «Про початок нового навчального року»

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити структуру 2018 – 2019 навчального року:

01 вересня – День Знань

Навчальні заняття:

І семестр з 03 вересня по 28 грудня 2018р.

ІІ семестр з 14 січня по 31 травня 2019 р.

Шкільні канікули:

Осінні: з 27 жовтня по 04 листопада 2018р

Зимові: з 29 грудня 2018р. по 13 січня 2019р.

Весняні: з 23 по 31 березня 2019р.

2. На виконання ст. 71, 72 Кодексу законів про працю надати вихідний день працівникам школи в канікулярний період 29 жовтня 2018 р. за відпрацьований день 01 вересня 2018р.

3. Вручення документів про освіту проводитиметься для випускників 9-х ,11-х класів відповідно до наказу МОНУ , відділу освіти Доманівської райдержадміністрації.

4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи: С.М.Русило

Погоджено з головою ПК М.О. Новицький

Наказ №5

Маринівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів 13.06.2018р.

Про перевід учнів до 10 класу.

Підсумувавши річні оцінки, оцінки за ДПА, рішення педагогічної ради від 13.06.2018 року, протокол №23, та згідно заяв батьків.

НАКАЗУЮ:

1. Перевести до 10 класу та вручити свідоцтва про базову середню освіту наступними учням:

1. Бабцю Антону Ігоровичу

2. Бродовському Василю Володимировичу

3. Вакуліній Анастасії Михайлівні

4. Воляку вадиму Ярославовичу

5. Грабській Ірині іванівні

6. Дидик Наталії вікторівні

7. Живорі Антону Миколайовичу

8. Жирун Анні Олександрівні

9. Журбі Яні Андріївні

10. Ізуіті Роману Костянтиновичу

11. Лавренюку Андрію Анатолійовичу

12. Лозовану Костянтину В'ячеславовичу

13. Тараненку Володимиру Володимировичу

14. Шинкаренко Юлії Валеріївні

15. Шкірченко Інні Богданівні

2. Контроль за виконанням данного наказу покласти на заступника директора з НВР Гевич К.М.

Директор школи: С.М. Русило

Наказ №7

Маринівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів 22.06.2018р.

Про зарахування учнів до 1 класу.

На виконання Закону україни «Про загальну середню освіту», та згідно поданих заяв батьків

НАКАЗУЮ:

1. Зарахувати до 1 класу наступних учнів:

1. Артеменко Олександру Євгенівну

2.Біссу Юліану Андріївну

3.Войтенка Нікіту Сергійовича

4. Воляк Анастасію Ярославівну

5. Демидюк Аліну Ярославівну

6. Загаєвську Анастасію Геннадіївну

7. Замлинську Олександру Андріївну

8. Зінченко Альбіну Станіславівну

9. Ільницького Руслана Юрійовича

10. Книшук Єлизавету Романівну

11. Кричуна Тимура Єфремовича

12. Койнак Костянтина Анатолійовича

13. Лабзіна Макара віталійовича

14. Мерзлікіна Артема Ігоровича

15. Пацалу Олену Олександрівну

16. Савішену Анастасію Ленідівну

17. Савішена Ярослава Сергійовича

18. Сербіна Ярослава Сергійовича

19. Тупчія Ярослава Ігоровича

20. Яворську Анастасію Андріївну

2. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР Гевич К.М.

Директор школи С.М. Русило

Результативність учнів

(в заходах, конкурсах, олімпіадах всіх рівнів)

за І семестр 2017-2018 н.р.

з/п

Назва конкурсу

Рівень

Місце

Прізвище,

ім′я учнів

Клас

ПІП

керівника

1.

Змагання з легкої атлетики

Районний

ІІІ

команда учнів

8 – 10

Дереш М.В.

2.

Змагання з шахів

Районний

ІІІ

команда учнів

9

Дереш М.В.

3.

Учитель року

Районний

І

-

-

Осипенко О.П.

4.

Мовно – літературний конкурс

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

Районний

ІІІ

Врадій Ігор

8 – А

Дереш Л.П.

5.

Мовно – літературний конкурс

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

Районний

ІІІ

Шаламай Анастасія

8 – А

Мірцхулава Н.В.

6.

Змагання з волейболу

Районний

І

команда учнів

8 – 10 (дівчата)

Дереш М.В.

7.

XVI Міжнародний конкурс з української мови

ім. Петра Яцика

Районний

ІІІ

Гінкул Ганна

3

Рупа Т.В.

8.

XVI Міжнародний конкурс з української мови

ім. Петра Яцика

Районний

ІІІ

Кучер Валерія

5

Мірцхулава Н.В.

9.

XVI Міжнародний конкурс з української мови

ім. Петра Яцика

Районний

ІІІ

Врадій Ігор

8 – А

Дереш Л.П.

10

XVI Міжнародний конкурс з української мови

ім. Петра Яцика

Районний

ІІІ

Дудка Ауріка

11

Дереш Л.П.

11.

Олімпіада з географії

Районний

ІІІ

Дудка Ауріка

11

Русило С.М.

12.

Олімпіада з економіки

Районний

ІІІ

Дідковська Валерія

11

Гевич К.М.

13.

Олімпіада з історії

Районний

ІІ

Врадій Ігор

8 – А

Данілєвська І.А.

14.

Конкурс малюнків на тему: «Космічні фантазії» тема: «Задзеркалля»

Обласний

ІІ

Кучер Валерія

5

Копійко Л.К.

15

Змагання з волейболу

Районний

І

команда учнів

8 – 10 (дівчата)

Дереш М.В.

16.

Змагання з волейболу

Районний

І

команда учнів

8 – 10 (юнаки)

Дереш М.В.

17.

Мала академія наук

Районний

І

Дудка Ауріка

11

Русило С.М.

18.

Мала академія наук

Обласний

ІІ

Дудка Ауріка

11

Русило С.М.

19.

Обласний конкурс читців-декламаторів «Поетична пристань»

Районний

І

Дудка Ауріка

11

Дереш Л.П.

20.

Обласний конкурс читців-декламаторів «Поетична пристань»

Районний

ІІ

Кучер Валерія

5

Мірцхулава Н.В.

Методична робота в школі

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

учнів Маринівської ЗОШ І - ІІІ ступенів

за І семестр 2016 – 2017 навчального року

Спортивні змагання:

1. Збірна команда школи - 1 місце в районних змаганнях по тенісу.

2. Команда дівчат - 1 місце в районних змаганнях з волейболу.

3. Команда дівчат - 2 місце в фінальних змаганнях з волейболу.

4. Команда учнів 4 класу - 3 місце в районному спортивному заході

«Веселі старти».

Районні конкурси :

1. Самчук І. -2 місце. вокальний конкурс «Патріотичної пісні».

2. Корнієнко А. -2 місце. вокальний конкурс «Патріотичної пісні» .

3. Команда учнів – 3 місце в екологічній агітбригаді .

4. Команда учнів 10-11 класу - 1 місце в вікторині регіональної конференції

проведеної університетом імені П. Могили

на базі Богданівської ЗОШ І – ІІІ ст.

5. Кучер В. - 3 місце в районному конкурсі знавців укр.мови ім.. П.Яцика.

6. Бродовська Я. - 2 місце в районному конкурсі знавців укр.мовиім.П.Яцика

Всеукраїнська експедиція учнівської та студентської молоді

« Моя Батьківщина – Україна»

1. Кудревич А. – 1 місце у номінації « Козацькому роду нема переводу».

2. Кудревич А. - 2 місце у номінації «З попелу забуття».

3. Кудревич А. - 1 місцеу номінації «Духовні скарбниці мого народу».

4. Астапова К. - 1 місце у номінації «Географія рідного краю».

5. Пліш А. - 2 місце у номінації «З попелу забуття».

Слухачі МАН в 2016 – 2017 навчального року:

1. Астапова К. - секція «Географія ».

2. Кудревич А. . - секція «Географія ».

3. Дідковська В. - секція « Біологія людини».

4. Савін А. - секція «Економіка».

Учасники МАН , які планують захищати роботи в 2016-2017 н.р.

1. Пашинська В. - секція «Історія України».

2. Астапова К. - секція « Географія»

Всеукраїнські предметні учнівські олімпіади :

1. Бабець А. - 2 місце в районному етапі олімпіади з географії.

2. Савін А. - 3 місце в районному етапі олімпіади з географії.

3. Врадій І. - 2 місце в районному етапі олімпіади з математики.

4. Врадій І. - 2 місце в районному етапі олімпіади з фізики.

5. Журба Я. - 2 місце в районному етапі олімпіади з історії.

6. Шинкаренко Ю. - 3 місце в районному етапі олімпіади з історії.

7. Вихрист Т. - 3 місце в районному етапі олімпіади з історії

Районний конкурс учнівської творчості , присвячений Шевченківським дням:

Номінація «Історія України і державотворення»

1.Астапова К.- І місце

Постійно підвищуючи свій професійний рівень, вчителі школи працюють над удосконаленням методики викладання предметів, підвищенням якості навчально-виховного процесу. Методичне навчання і самоосвітня діяльність вчителів є однією із проблем, над вирішенням якої працює педагогічний колектив школи. В.О.Сухомлинський говорив: «Удосконалення методичної майстерності - це, передусім, самоосвіта, особисті ваші зусилля, спрямовані на підвищення власної культури праці і, в першу чергу, культури мислення».

За сучасних умов розвитку освіти в Україні виняткового значення набуває система методичної роботи, головною метою якої є не лише надання реальної, дієвої допомоги педагогічним кадрам у розвитку їх професійної майстерності, але й активізація творчого потенціалу кожного вчителя. Методична робота в Маринівській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. – це цілісна, заснована на досягненнях перспективного педагогічного досвіду і на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації та професійної майстерності учителя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу колективу, школи в цілому, а зрештою - на удосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвитку школярів.

Здійснення методичної роботи має на меті надання ефективної допомоги вчителям і класним керівникам у:

• покращенні організації навчання та виховання школярів;

• забезпеченні розвитку кожного учня у відповідності зі схильностями, інтересами і можливостями;

• узагальненні й запровадженні передового педагогічного досвіду;

• підвищенні якості навчання учнів за рахунок застосування технологій, що забезпечують успішність кожного учня;

• збільшенні теоретичного рівня й педагогічної кваліфікації вчителів та керівництва школи.

Завданнями методичної роботи є:

· Вивчення і творче використання всіх нормативних програмно-методичних документів, досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки;

· Створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності педагогів та здійснення керівництва їх творчою діяльністю;

· Посилення мотивації педагогів на освоєння інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання;

· Узагальнення досвіду успішної перспективної педагогічної діяльності та сприяння обміну та поширенню досвіду;

· Удосконалення та активізація роботи з обдарованими дітьми.

Проблемне питання школи

«Формування конкурентоспроможної особистості шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій»

В рамках роботи над методичною проблемою в школі впроваджується компетентнісно орієнтований підхід в навчально – виховний процес, розробляється модель випускника початкової, основної та старшої школи як компетентної особистості.

У Маринівській ЗОШ І-ІІІ ступенів працюють такі органи, діяльність яких спрямована на реалізацію завдань методичної роботи:

По-перше, це постійнодіючий орган, який обговорює найважливіші питання роботи в школі – педагогічна рада.

По-друге, координатор методичної роботи у школі – методична рада, яка складається з 7 найдосвідченіших та висококваліфікованих педагогів.

Головною формою науково-методичної роботи в школі є методичні об’єднання та творчі групи педагогів.

У школі діють 5 методичних об’єднань, кожне з яких працює над обраною методичною темою, тісно пов’язаною з проблемною темою школи. В своїй діяльності вони передусім орієнтуються на організацію методичної допомоги вчителю.

Шкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник Герман О.М.).

Проблема: «Формування пізнавальних умінь і навичок школярів шляхом впровадження технологій особистісно-орієнтованого навчання і виховання»

Шкільне методичне об’єднання гуманітарного циклу (керівник Данілєвська І.А.)

Проблема: «Удосконалення роботи вчителів на основі особистісно-орієнтованого навчання з різними категоріями учнів»

Шкільне методичне об’єднання природничо-математичного циклу (керівник Астапова Л.В.).

Проблема: «Формування інноваційної особистості шляхом розвитку креативного мислення школярів на уроках та в позаурочний час»

Шкільне методичне об’єднання класних керівників (керівник Мірцхулава Н.В.).

Проблема: «Формування загальнолюдських моральних цінностей на основі відродження національно-історичних традицій українського народу»

Шкільне методичне обєднання вчителів образотворчого мистецтва, музичного мистецтва,фізичної культури і трудового навчання.

Проблема: «Пошук ефективних форм та методів реалізації компетентнісного підходу на уроках образотворчого, музичного мистецтва, фізичної культури і трудового навчання»

Педрада – вищий орган, який приймає рішення і контролює їх виконання.

Діагностування – це той етап, без якого не обходиться жодна система роботи. На основі аналізу результатів діагностування педагогів обираються не тільки проблемні питання, які необхідно вивчити, обговорити, впроваджувати в практику роботи, але й – найоптимальніші форми, методи та прийоми, завдяки яким це буде здійснюватися.

Таким чином, методичний діалог між працівниками школи ведеться завдяки постійно діючим та епізодичним формам роботи, кожна з яких в свою чергу розподіляється на колективні, групові та індивідуальні форми методичної роботи.

Постійнодіючими колективними формами роботи в школі є:

1) психолого-педагогічний семінар, який відбувається 4 рази на рік і розглядає актуальні питання педагогіки, психології в контексті науково-методичної проблеми школи;

2) методичні оперативні наради, які відбуваються щотижня (за потреби – і частіше) і на яких педагоги знайомляться з інструктивно-методичними та нормативними документами, отримують методичні консультації, радяться стосовно поточних питань навчально-виховного процесу.

Постійнодіючими груповими формами роботи є методичні формування (їх 5), про які говорилося вище.

Індивідуальні форми методичної роботи передбачають: роботу педагогів над власними науково-методичними проблемами, ведення методичних щоденників, наставництво, консультування, самоосвіта.

Епізодичними колективними формами методичної роботи є: участь педагогів у конкурсах «Учитель року», «Класний керівник року», проведення методичних тижнів, місячників, педагогічні читання, традиційні конференції за підсумками роботи над проблемою.

Епізодичними груповими формами методичної роботи є тижні педагогічної майстерності, методичні практикуми, моделювання уроків, тематичні круглі столи, ділові ігри, інформаційні години та інші.

Чільне місце в структурі методичної роботи посідає методична рада школи, яка є професійним колективним громадським органом, що на добровільних засадах об’єднує педагогів, які прагнуть здійснювати перетворення у школі на науковій основі.

Методична рада координує зусилля творчих педагогів, діяльність яких спрямована на розвиток науково-методичного забезпечення освітнього процесу в школі.

Члени методичної ради – це консультанти з питань методичного спрямування, забезпечення організації навчально-виховного процесу, роботи з батьками та громадськістю.

Робота методичної ради дає змогу підвищити ефективність всіх форм і методів методичної роботи і в кінцевому результаті впливати на якість навчально-виховного процесу.

Методична рада

–розглядає, оцінює важливі пропозиції щодо розвитку школи;

– аналізує хід та результати досліджень педагогів;

– організує роботу з розвитку професійної майстерності вчителя;

– ініціює та здійснює мікродослідження в школі.

При визначенні основних функцій методичної ради ми виходимо з мети та завдань методичної діяльності.

1. Організаційно-педагогічна функція передбачає:

– сприяння пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних організаційних форм, методів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій;

– створення колективу однодумців, які б працювали над постійним професійним самовдосконаленням, підвищенням продуктивності педагогічної праці;

– здійснення загального керівництва науково-методичною роботою;

– розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження;

– координація діяльності з питань методичної роботи з іншими структурами професійної освіти – кущовими, районним методичним кабінетом;

– проведення первинної експертизи стратегічних освітніх документів (програм, навчальних планів тощо).

2. Інструктивно-методична функція передбачає:

– інструктування та консультування педагогів з питань виконання нормативно-правових документів, організації навчально-виховного процесу;

– оперативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки, кращий педагогічний досвід педагогічних працівників школи, району, області, країни.

3. Пошуково-дослідницька функція передбачає:

– вироблення й погодження підходів до організації, здійснення та оцінки інноваційної діяльності в школі;

– організація та стимулювання ініціативи педагогічного колективу до науково-дослідної, експериментальної та іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в закладі освіти та роботі педагога;

– контроль за процесом результатів комплексних досліджень, проектів, експериментів, здійснюваних в закладі освіти;

– організація консультування педагогів з проблем інноваційної діяльності, дослідницької роботи, професійного вдосконалення;

– вивчення професійних досягнень педагогів, узагальнення прогресивного досвіду кожного та впровадження його у практику роботи педколективу;

– створення умов для використання в роботі педагогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педагогічної діяльності.

Напрямки роботи методичної ради:

· Координація роботи над науково-методичною проблемою школи полягає у розробці методичної карти проблеми на 5 років, організація та контроль виконання заходів нею передбачених.

· Організація та проведення методичних заходів - розробка сценаріїв заходів, організація роботи груп над випереджаючим завданням чи дослідженням якоїсь проблеми; підготовка необхідних засобів для проведення заходів.

· Вивчення та узагальнення досвіду роботи колег.

· Членами методичної ради щороку вивчається та узагальнюється перспективний досвід роботи вчителів, які атестуються та класних керівників, досвід організації виховної роботи яких з учнями заслуговує на увагу. Результати оформлюються у вигляді описів досвіду, методичних розробок, систем уроків, збірок сценаріїв виховних та позакласних заходів з окремих предметів.

· Контроль за організацією та проведенням предметних тижнів. Відповідно до річного плану роботи школи протягом навчального року в школі проводяться традиційні предметні тижні: світової літератури, англійської мови, історії та правознавства, географії, математики, інформатики та фізики, хімії та біології, української мови та літератури.

· Випуск методичних бюлетенів.

Методичний бюлетень – це методична допомога у важливих питаннях навчальної роботи та відображення роботи педагогів у школі. Так як переважна більшість методичних бюлетенів присвячена педагогічним знахідкам ( або) недолікам педпрацівників школи, то можна вважати ці методичні бюлетені прийомом заохочення вчителів працювати над со­бою, адже їм не байдужа увага ад­міністрації і колег: якщо роботою цікавляться, говорять про неї, то почуття відповідальності за доручену справу підвищується. Навіть той, хто працює без особливого ентузіазму, не хоче відставати від колег і прагне показати, на що він здатен.

МР школи спрямована на підвищення професійної майстерності та розвиток творчої ініціативи вчителів. З метою виявлення професійного рівня в школі проводяться засідання педадогічної ради, творчі звіти, методичний вернісаж, засідання МР, презентації науково-дослідних робіт учнів, районні предметні семінари.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- /Files/images/mr/unnamed.jpg

Засідання МР питання "шляхи вдосконалення форм і методів педадогічної діяльності"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

/Files/images/mr/unnamed (1).jpg

/Files/images/mr/ллпл.jpg

Районний семінар вчителів географії на базі школи на тему "розвиток пізнавальної діяльності на уроках географії шляхом впровадження новітніх технологій"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

портфоліо вчителів природничо-математичного напрямку

Кiлькiсть переглядiв: 807

Коментарi